ТОП 10 ігор для ПК у 2023 році

ТОП 10 ігор для ПК у 2023 році

Хоча за останні кілька років не було недоліку в іграх, ви можете здивуватися, дізнавшись, що більшість проектів, що найбільше граються в 2023 році насправді набагато старше. Тут ми наводимо топ-10, який складений на основі даних, наданих різними аналітичними сайтами, включаючи activeplayer.io, statista та mmo-population. Більше цікавих оглядів популярних ігор для ПК ви знайдете на сайті https://agromolod.org/uk/. Тут ви знайдете огляди на всі найпопулярніші комп’ютерні ігри останніх років, дізнаєтесь свіжі новини ігрової індустрії. А також дізнаємося що робити якщо нудно вдома.

Майте на увазі, що ці цифри не є офіційними і є лише приблизними даними, заснованими на місячному онлайні. Крім того, деякі ігри можуть виявитися популярнішими за інші, тільки тому, що вони доступні на більшій кількості платформ — особливо ті, які мають мобільні версії.

10. Valorant — 22 мільйони

Дата виходу: 2 червня 2020
Платформи: PC
Мультиплеєр: для 14 гравців

Перша гра Riot Games за межами всесвіту League of Legends мала приголомшливий успіх з моменту запуску у червні 2020 року. Незважаючи на жорстку конкуренцію з боку Counter-Strike: GO та Overwatch, Valorant прокладає свій власний шлях — за іронією долі, запозичуючи елементи дизайну з обох популярних франшиз. Але ніщо не може зрівнятися з Valorant, і, можливо, жодна інша відеогра у світі не підтримується такою амбітною кіберспортивною програмою, яка підігріває її величезну популярність.

Спільнота Valorantпродовжує зростати і зараз налічує понад 20 мільйонів активних щомісячних гравців. Оскільки у 2023 році кіберспортивна сцена вступить у нову фазу з франчайзинговими командами, а Valorant продовжить домінувати на стрімінговій сцені, слід очікувати, що кількість активних гравців продовжить зростати.

9. Counter-Strike: Global Offensive — 35 мільйонів

Дата виходу: 21 серпня 2012
Платформи: PC
Мультиплеєр: для 32 гравців

Counter-Strike: GO – це проект у жанрі FPS, який просто не хоче йти. У квітні 2020 року кількість одночасних гравців у грі досягла 1,3 мільйона. Це вражаючий показник для будь-якої сучасної гри, але примітно, що CS:GO демонструє такі результати вже вісім років.

Сильна присутність у кіберспорті та сила бренду, створеного франшизою, яка існує з кінця 1990-х років, дозволяють CS: GO випереджати нові релізи. Особливо в Європі, де такі країни, як Росія, роблять величезний внесок у загальний розмір активної спільноти, що налічує понад 30 мільйонів щомісячних активних гравців. Valve не підтримує CS:GO так, як інші видавці підтримують ігри з «живим сервісом», такі як Fortnite, Valorant та Overwatch , але фендом покоління до франшизи Counter-Strike підтримував і продовжує підтримувати її актуальність.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Автоматизация управленческих и учетных задач

8. Call of Duty Warzone 2 – 50 мільйонів

Дата виходу: 16 листопада 2022
Платформи: PC, PS4, PS5, X-One, Xbox X|S
Мультиплеєр: для 150 гравців

Франшиза Call of Duty завжди була гігантом індустрії відеоігор, але її популярність злетіла до нових висот, коли франшиза випустила спін-офф гри у жанрі «Королівської Битви». Warzone стала однією з найпопулярніших ігор у світі в рекордно короткий термін, і вона не збирається здавати позиції — особливо зараз, коли вийшло продовження.

Спільнота Warzone 2 величезна і охоплює платформи PlayStation, Xbox і ПК — хоча, звичайно, найбільше в неї грають на консолях, де франшиза завжди була дуже популярною. Цифри для Warzone 2— це приблизні дані, що ґрунтуються на тому факті, що ми знаємо, що вся франшиза налічує 94 мільйони активних щомісячних користувачів станом на 2022 рік, вже другий квартал, коли Activision оголосила про доходи. Насправді, ця цифра дещо нижча, ніж пік популярності гри, що перевищував 100 мільйонів у попередні роки

7. Genshin Impact – 62 мільйони

Дата виходу: 28 вересня 2020
Платформи: PC, PS5, Mobile
Кооператив: для 4 гравців

Коли в 2020 році Coop-Land зробив огляд Genshin Impact, ми зрозуміли, що це щось особливе. Геніальний сплав схожої на Zelda гри, анімешного сюжету та відмінної рольової механіки був надто гарний, щоб не досягти успіху – особливо коли все це було абсолютно безкоштовно! Але чи могли припустити, що Genshin Impact стане однією з найбільших ігрових франшиз? Звичайно ж ні.

Але якщо подивитися на те, як розробник miHoYo підтримував гру з моменту її запуску, то, можливо, не так вже й дивно бачити, чому її так люблять гравці. У проект було додано неймовірну кількість нового контенту, у тому числі нові сюжетні лінії, персонажі, місця для дослідження, а також всілякі події та випробування.

Завдяки якості гри Genshin Impact у неї щомісяця грають понад 60 мільйонів гравців. Цікаво, чи повторить Honkai: Star Rail її успіх.

6. Apex Legends – 63 мільйони

Дата виходу: 4 лютого 2019
Платформи: PC, X-One, PS4
Мультиплеєр: для 60 гравців

Гра Apex Legends від Respawn з’явилася з нізвідки, а потім взяла жанр «королівська битва» штурмом. Вона виявилася ідеальним рецептом захоплюючого геймплею, якості виробництва AAA і бізнес-моделі free-to-play, завдяки чому їй вдалося тимчасово відтіснити Fortnite і PUBG від звання гральних і найпопулярніших розрахованих на багато ігор.

Після того, як у місяць відкриття гри кількість одночасних гравців становила 2 мільйони, спільнота нікуди не пішла і допомогла створити постійну базу гравців, яка налічує понад 60 мільйонів активних щомісячних гравців. Можна з упевненістю сказати, що Apex Legends пробила собі дорогу в жанрі і закріпила своє місце в найближчому майбутньому.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Канцелярські товари – для чого сьогодні потрібен блокнот з алфавітом?

5. League of Legends – 120 мільйонів

Дата виходу: 27 жовтня 2009
Платформи: PC
Мультиплеєр: для 50 гравців

За даними Riot Games, майже щодня у League of Legends грають близько 8 мільйонів людей. Хто сказав, що жанр MOBA вмирає, га?

Як і у випадку з CS:GO , сильна кіберспортивна сцена допомогла втримати свою спільноту, яка регулярно збирає мільйони людей, щоб переглянути змагальні турніри онлайн. League of Legends World Championships 2019 побив рекорд одночасного перегляду на Twitch: 1,7 мільйона людей спостерігали за тим, як FunPlus Phoenix розгромила G2 Esports.

4. Minecraft – 170 мільйонів

Дата виходу: 18 листопада 2011
Платформи: PC, X360, X-One, PS3, PS4
Мультиплеер: 100+

Minecraft це джаггернаут, який продовжує рухатися вперед. Нескінченна свобода створювати, досліджувати та взаємодіяти з іншими гравцями в Minecraft робить його не стільки грою, скільки своєрідним метавсесвітом, куди гравці заходять, щоб просто поспілкуватися. У Minecraft можна отримати безліч різноманітних вражень від спілкування, і він популярний з різних причин для різних людей. У будь-якому випадку шанувальників Minecraft дуже багато.

Ще у 2015 році, коли кількість щомісячних активних користувачів Minecraft становило близько 40 мільйонів, а у грі було зареєстровано неймовірну кількість одночасних гравців – 1,4 мільйона. Зараз кількість гравців у грі вчетверо більша!

3. Roblox — 202 мільйонів

Дата виходу: 1 вересня 2006
Платформи: PC, Mac, XSX|S, XOne, Android, iOS
Мультиплеєр: для 100 гравців

Популярність Roblox різко зросла з моменту її запуску в 2006 році, особливо за останні п’ять років. Ще у 2016 році генеральний директор Девід Басускі з гордістю заявляв про 700 000 одночасних гравців та про те, що не за горами 1 мільйон. Перенесемося у 2020 рік, де на 7-й щорічній церемонії нагородження Bloxy Awards від Roblox за грою одночасно спостерігали 4 мільйони гравців.

Якщо говорити про щомісячних активних гравців, то цифра явно більша. Набагато більше. У Roblox постійно грають близько 200 мільйонів гравців на ПК та мобільних пристроях. Як і Minecraft вона улюблена за свою майже метавселенську якість, оскільки надає всілякі варіанти ігрового процесу, більшість з яких розроблені членами спільноти.

2. Fortnite – 250 мільйонів

Дата виходу: 21 липня 2017
Платформи: PC, PS4, X-One, N-Switch
Мультиплеєр: для 100 гравців

Любите ви Fortnite або ненавидите її, вона, безумовно, повинна увійти до числа найважливіших відеоігор, коли-небудь створених. «Королівська Битва» від Epic Games повністю змінила уявлення про те, що означає створити та підтримувати успішну відеогру з «живим сервісом».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Бідні як "церковні миші". Партія Пальчевського яка витрачає мільйони на рекламу задекларувала ноутбук, стіл і два стільці

Fortnite — це сутність, що постійно змінюється, що переробляє себе за допомогою різних функцій і хитрощів у міру появи нових тенденцій. Це, по суті, нова гра щомісяця завдяки бойовому пропуску, і їй також вдалося впровадитись у поп-культуру, співпрацюючи з музикантами та знаменитостями, щоб залишатися актуальною.

Під час астрономічного концерту у 2020 році Fortnite досягла піку в 12,3 мільйонів одночасних гравців, оскільки гравці стікалися подивитися, як Тревіс Скотт дебютує з новим синглом. Epic Games не схильна говорити про кількість гравців поза такими великими заходами, але, за оцінками, середньомісячна кількість гравців гри становить близько 250 мільйонів.

1. PUBG – 280 мільйонів

Дата виходу: 21 грудня 2017
Платформи: PC, X-One, Mobile
Мультиплеєр: для 100 гравців

Гра, що поклала початок божевілля, в результаті якого за останні кілька років змінився весь ландшафт розрахованих на багато користувачів ігор, PUBG, як і раніше, приваблює величезну аудиторію, незважаючи на те, що жанр «Королівської Битви» заполонили наслідувачі.

Насамперед, звичайно, вона була скопійована, а потім витіснена грою Fortnite від Epic Games. Преміальна модель PUBG та її запізніла поява на консолях призвели до того, що вона досить швидко відстала від Fortnite. Проте все змінилося, коли гра стала безкоштовною та з’явилася мобільна версія.

Тепер PUBG знову не лише править бал у жанрі «Королівської Битви», а й завойовує титул найпопулярнішої гри у світі – за даними activeplayer.io. Якщо чесно, є підстави трохи скептично ставитись до цих даних. Цифри не збігаються з тим, що ми бачимо на Steamcharts для щоденних та щомісячних одночасних гравців, які все ще вражають — близько 500 000 у найкращі дні, але зовсім не те, що можна було б очікувати, якби у грі дійсно було стільки щомісячних гравців .

Можливо, ігрова база у переважній більшості представлена ​​на мобільних пристроях. У звіті AppAnnie за 2019 рік щомісячна кількість гравців у мобільну версію гри оцінювалась у 100 мільйонів (без урахування Китаю), але це було до заборони гри в Індії – регіоні, де вона користується величезною популярністю. Ми продовжимо вивчати дані та триматимемо вас в курсі.

Добавить комментарий

%d такие блоггеры, как: